17 d’oct. 2011

Gent molt indignada

Ahir van ocupar un bloc d'edificis a Nou Barris, crec, amb la intenció d'oferir els habitatges a famílies desnonades. Fins aquí, cap queixa. Només comentar que els ocupes havien programat tallers de graffiti i breakdance a la finca en qüestió. També van tenir temps de fer una assemblea, aixecar actes, dissenyar activitats, mobilitzar material, fer cartells, twittejar tots els esdeveniments, fer el sopar, trucar als pares, fotocopiar apunts de primer de ciències polítiques i moltes altres coses.

Dit això, és inevitable que jo, com a persona de bé que treballa, cotitza i calla, em deprimeixi profundament que aquells a qui la meva intuïció i saviesa tatxa de ganduls pancartaires facin més coses que jo al cap del dia. Excepte el tema del Break i el Grafitti que francament detesto.

Cal dir, però, que considero les seves infinites energies mal enfocades. Podrien fer caure la Torre Negra de Mórdor. O fer ceràmica, que és més complicat del que sembla. O - perquè no?- treure's les caretes de V de Vendetta, aparcar l'adolescència, oblidar-se de què bé que sona la meva veu al megàfon i començar a fer altres coses de profit, com per exemple, matar banquers. Crec que hi podria estar d'acord.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

quant decideixin començar a matar bankers jo m'apunto! però que sigui a poc a poc...

Sergi ha dit...

Sí, jo també ho he anat comentant. Les protestes pacífiques d'aquestes estan molt bé, en un món piruleta. Però en el nostre món de malparits no es pot anar amb accions que fan pessigolles als que manen. Contundència, guillotina, i ja veuràs com es comencen a prendre seriosament el moviment.

Brut ha dit...

Tema matar banquers, on haig de firmar? Disposo d'un ganivet de cuina d'uns 2o i pico cmts i molta mala llet...